değerlendirme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
değerlendirme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

8 Haziran 2012 Cuma

Salça Kutusundan Dönüşüm




Teneke salça kutusuna peçete dekupajı yapıp alt kısmı kırılmış seramik kavanozumun kapağını kullandım. Kurabiye kutusu olarak kullanmayı düşünüyorum...
Diğer açılardan şöyle görünüyor...







29 Mayıs 2012 Salı

Evimizin Bay Beceriklisi




Değerli eşim, küçük kızımızla birlikte TV izlerken Bay Becerikli'nin programına rastlıyor. İzledikleri bölümde deniz feneri yapılıyor.
Kızımız biz de yapalım diye tutturunca ,eşim ben daha iyisini yaparım edasıyla soluğu atölyemde (balkonumuz) alıyor.
İki kafadar ,süt kutusu, gazete kağıtları, Pringels kutusu, biraz köpük ve benim boyalarımdan boolca kullanarak ve her yeri biribirine katarak! çok hoş bir tasarım yaptılar.
İtiraf edeyim bu kadarını beklemiyordum.
Tabii ortalığı toplamak her zamanki gibi bendenize kaldı efendim.
Bay Beceriklim , seninle gurur duydum .
ellerine sağlık...






7 Mayıs 2012 Pazartesi

Eski Vazom Bambaşka Bir havaya Büründü

Bir zamanlar gönderilen bir arajmandan sadece cam vazosu kalmış,değerlendirilmek için bekliyordu.
Bu arada polimer kil ile ilgilenmeyi çok sevdiğim halde aklıma onlarla yapacak hiçbirşey gelmiyordu.
Bir gece uyku tutmadı ve bu fikir aklıma geldi.











Nasıl yaptığıma gelince;

Sabah yürüyüşlerim sırasında ağaçlık alanda bulduğum ağaç dallarını beyaza boyadım ve kuruyunca  sprey vernik sıktım.



fimo olarak da bilinen rengarenk polimer killerden kurabiye kalıpları yardımıyla çiçekler kestim.




Doğada olduğu gibi faklı formlarda olmaları için yağlı kağıdı buruşturup çiçeklere biraz şekil vererek üzerine yerleştirdim.



Tam ortalarından metal telleri geçirip uçlarına farklı renklerde küçük toplar yaptım.Telin alt kısmının çiçekten ayrılmaması için çiçekle aynı renk kil ile biraz sıkıştırdım.



Çiçekleri 115 C 'deki önceden ısıtılmış fırında 15 dk. tuttuktan sonra iyice soğumalarını bekleyip fırından çıkardım. Çiçeklerin üzerine de sprey vernik sıktım.
Bir yapı marketten aldığım irili ufaklı beyaz taşları vazomun dibine yerleştirdim. Üzerine dalları oturttum.
Bundan sonrası dallarla çiçekleri buluşturmaya  kalıyor.
Son olarak ,estetik bir görüntünün ortaya çıkması için dalların üzerinde farklı renkte kalan telleri de beyaza boyadım.
Salonuma bahar geldi.
Sevgiler:))

2 Mayıs 2012 Çarşamba

28 Şubat 2012 Salı

ahşap boyama ve dekupaj tekniği ile ilk tanışmam


Evdeki boyası kalkmaya yüz tutmuş tabureleri değerlendirip tamamlama metodunu kullanarak dekupajla yepyeni bir hale getirdim.









Peçeteden dekupaj yöntemi ile boyadığım bu ilk ürünlerim birşeye benzeyip de beğeni toplayınca ne çok sevinmiştim...




Ardından bu anahtar kutusu geldi.Burada da glaze in ne işe yaradığını öğrendim.