Bir zamanlar gönderilen bir arajmandan sadece cam vazosu kalmış,değerlendirilmek için bekliyordu.
Bu arada polimer kil ile ilgilenmeyi çok sevdiğim halde aklıma onlarla yapacak hiçbirşey gelmiyordu.
Bir gece uyku tutmadı ve bu fikir aklıma geldi.
Nasıl yaptığıma gelince;
Sabah yürüyüşlerim sırasında ağaçlık alanda bulduğum ağaç dallarını beyaza boyadım ve kuruyunca sprey vernik sıktım.
fimo olarak da bilinen rengarenk polimer killerden kurabiye kalıpları yardımıyla çiçekler kestim.
Doğada olduğu gibi faklı formlarda olmaları için yağlı kağıdı buruşturup çiçeklere biraz şekil vererek üzerine yerleştirdim.
Tam ortalarından metal telleri geçirip uçlarına farklı renklerde küçük toplar yaptım.Telin alt kısmının çiçekten ayrılmaması için çiçekle aynı renk kil ile biraz sıkıştırdım.
Çiçekleri 115 C 'deki önceden ısıtılmış fırında 15 dk. tuttuktan sonra iyice soğumalarını bekleyip fırından çıkardım. Çiçeklerin üzerine de sprey vernik sıktım.
Bir yapı marketten aldığım irili ufaklı beyaz taşları vazomun dibine yerleştirdim. Üzerine dalları oturttum.
Bundan sonrası dallarla çiçekleri buluşturmaya kalıyor.
Son olarak ,estetik bir görüntünün ortaya çıkması için dalların üzerinde farklı renkte kalan telleri de beyaza boyadım.
Salonuma bahar geldi.
Sevgiler:))