dekoratif etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
dekoratif etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

26 Mart 2014 Çarşamba

Ütü Şeklinde Ahşap Dekoratif Kutu



Arkadaşlar çalışırken eşim de ben de takım giydiğimiz için gömlek pantolon , çocuklar olup da okula başladıktan sonra forma ütülemekten helak olmuştum. Evliliğimin ilk yıllarında her parçayı ütülerdim .
Sonra el ütüsü denen harika tekniği keşfettim:)
Şimdilerde ise bir kuru temizleme firmasıyla anlaşıp ütüm ile aramıza mesafe koydum.
Bu kutu bittiğinde, hayatımda ilk defa bir ütü gördüğümde gülümseyip mutlu oldum:)





         Üzerinde mumla eskitme, Hamur kabartma , tamamlama teknikleri kullandım.



İçine kanaviçe iğne ve ipliklerimi koymayı planlıyorum. 
Uzun zamandır elim gitmez oldu çarpı işine...
Bu vesileyle belki eski hevesim geri gelir.









7 Mayıs 2012 Pazartesi

Eski Vazom Bambaşka Bir havaya Büründü

Bir zamanlar gönderilen bir arajmandan sadece cam vazosu kalmış,değerlendirilmek için bekliyordu.
Bu arada polimer kil ile ilgilenmeyi çok sevdiğim halde aklıma onlarla yapacak hiçbirşey gelmiyordu.
Bir gece uyku tutmadı ve bu fikir aklıma geldi.











Nasıl yaptığıma gelince;

Sabah yürüyüşlerim sırasında ağaçlık alanda bulduğum ağaç dallarını beyaza boyadım ve kuruyunca  sprey vernik sıktım.



fimo olarak da bilinen rengarenk polimer killerden kurabiye kalıpları yardımıyla çiçekler kestim.




Doğada olduğu gibi faklı formlarda olmaları için yağlı kağıdı buruşturup çiçeklere biraz şekil vererek üzerine yerleştirdim.



Tam ortalarından metal telleri geçirip uçlarına farklı renklerde küçük toplar yaptım.Telin alt kısmının çiçekten ayrılmaması için çiçekle aynı renk kil ile biraz sıkıştırdım.



Çiçekleri 115 C 'deki önceden ısıtılmış fırında 15 dk. tuttuktan sonra iyice soğumalarını bekleyip fırından çıkardım. Çiçeklerin üzerine de sprey vernik sıktım.
Bir yapı marketten aldığım irili ufaklı beyaz taşları vazomun dibine yerleştirdim. Üzerine dalları oturttum.
Bundan sonrası dallarla çiçekleri buluşturmaya  kalıyor.
Son olarak ,estetik bir görüntünün ortaya çıkması için dalların üzerinde farklı renkte kalan telleri de beyaza boyadım.
Salonuma bahar geldi.
Sevgiler:))