1 Kasım 2014 Cumartesi

Mutluluğunun Anahtarını Başkasının Cebinde Saklamamalısın




Sevgili blogum,

Seni uzun zamandır ihmal ettiğimi biliyor ve seninle daha çok ilgileneceğime söz veriyorum.
Ama sen de birazcık anla beni. Koca bir tatilin ardından objelerime ,boyalarıma yeni yeni ısınıyorum. Son çıkan cicileri gördükçe içim pır pır ediyor. Artık her gördüğüme atlamamalıyım derken iki elim dolu bir şekilde dönüyorum evime... Bu ahşap boyama aşkı hiç durulmayan ve her geçen sene azalacağına tam tersine artan bir zevk oldu benim için .Ben bu cicilerimle ilgilenip kendi kendimi mutlu ettikçe ,bu mutluluktan eşim ve çocuklarım da olumlu şekilde etkileniyorlar. Eve geldiklerinde onları moralim yüksek ve sevgi dolu karşılıyorum. Etraftaki negatif insanların kötü enerjilerinden ,alışveriş merkezlerinde gereksiz zaman ve para kaybından ,boş muhabbetlerden  uzaklaşıp bir şeyler tasarlamak ,hiç yoktan var etmek ve bunların övgü toplaması ne büyük bir doyum anlatamam:)) Hayat bana şunu öğretti ; Mutluluğum karşımdaki insanlara değil sadece bana bağlı .Önce ben mutlu olmalıyım ki saçtığım güzel ışıkla etrafımdakiler de mutlu olsun ve beni mutlu etsinler.
Hayatı  ve içindekileri olduğu gibi kabul ediyor ve seviyorum...



27 yorum:

  1. çok doğru bir noktaya deginmissiniz. Herşey insanın psikolojisine bağlı. Mutluysak herşey yolunda. hatta hastalık bile buna göre değişiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Öyle, Ne hastalıklar yüksek moralle yeniliyor. Her şey içimizde ve bakış açımızda aslında:)))

      Sil
  2. bende yeni başladım çok hayallerim var , mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun ,eminim çok güzel işler çıkacaktır sizden:))

      Sil
  3. Harika olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım sizden duymak da ayrı bir keyif ,tesekkürler:)))

      Sil
  4. Dediklerinize tamamen katılıyorum. Mutlu insanın elinden de böyle nefis işler çıkıyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nowa Hanım .Yaptıklarınıza bakılırsa siz de mutlu bir insansınız.:))
      Eskişehir'e selamlar:))

      Sil
  5. RENK UYUMU SÜPER.ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Koyu renklere pek alışık değildim aslında ama ayrı bir tarzları var.Artık daha çok kullanıyorum:))

      Sil
  6. Yazdıklarınız da, yaptıklarınız da çok güzel.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülin Hanım.
      Beğenmenize çok sevindim:)
      sevgiyle kalın:)

      Sil
  7. çok şık olmuş ellerinize sağlık her şey gönlünüzce olsun selamlar.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşap Zamanı cok tesekkürler. Sizin de gönlünüzde ne varsa gerçek olsun kucak dolusu sevgiler:)))

      Sil
  8. Çook hoş bir çalışma olmuş ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  9. Doğru tespit, saat de nefis olmuş, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  10. teşhis yapılınca tedavi kolaydır. siz teşhisi yapmışsınız

    YanıtlaSil