27 Mayıs 2014 Salı

Su Kabağından Tavuk




Önüme gelen her şeyi boyuyorum derken şaka yapmıyordum :)
Bir kabak eksikti ,onu da yaptım rahatladım. Aslında bir geri dönüşüm oldu da diyebiliriz. Biraz yapılışına değinecek olursam ...

Su kabağını güzelce fırçalayıp yıkadım. Sevgili eşim düzgünce üst kımını kesip çıkardı. İçinden çekirdekleri çıkıyor. İçini de güzelce temizledikten sonra su bazlı akrilik boya ile boyayıp puantiyeleri koydum. Baş ve boyun bölgesine kahverengi yağlı boya ile eskitme yaparak düz krem dokuyu biraz kirlettim.  Ayakları polyesterden ,kanatları ve gagayı evadan yaptım. İbik kısmını da sevgili büyüğüm Sevil Hanım hemencecik dikiverdi ve içini biraz pamukla doldurduk. Baş bölgesine yapıştırdık.

Nihayetinde ben de bir tavuk sever oldum çıktım.
İşlemler biraz yavaş ilerlediği için adını nazlı koydum:)






33 yorum:

  1. Çok sevimli olmus, ne guzel bir fikir, ellerine sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Şahane, bayıldım.İddia ediyorum Pinterest'te paylaşım rekorları kıracak. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy cok tesekkur ediyorum Nihal Hanim. Begenmenize cok sevindim

      Sil
  3. ayben bu tavuğu öperim çok sevimli olmuş Evy ellerine sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker olmuş..
    Lütfen her bulduğunuzu boyamaya devam edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama sırada eşim var sanırım. bir gün beni de boyayacaksın diyor:))

      Sil
  5. Harikasınız valla, su kabağından tavuk yapmak hiç aklıma gelmezdi..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle fikirler görüyorum ki ,ben de hiç aklıma gelmezdi diyorum.Bu da öylesine geldi işte.Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ayy harika olmuş bu:)Bayıldım vala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feyzacığım . ben de senin yaptıklarına bayılıyorum:)

      Sil
  7. bir iki yıl önce ojelerle su kabağı boyamıştım şimdi bunu görünce valla utandım kendimden,birde dibim düştü.nasıl bir şirinlik olmuş.çok ama çok beğendim.bravo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el emeği her şeyin ayrı bir değeri vardır,kendine haksızlık etme. Eminim çok güzel olmuştur. O da değişik bir fikir oje ile bir şey boyamayı hiç denememiştim.beğenmene sevindim,sevgiler

      Sil
  8. Ellerine sağlık bende de boyanmayi bekleyen birsürü su kabagi var ama ne yapacagimi bilmiyorum sen o guzel fikirlerinden bana da ver olurmu, öyle sevimli olmus ki bir opucuk kondurdum gagasina ;
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Bursa dan geldi kabaklar. Ne guzel elinde haxir bulunuyormus. Eminim cok guzel isler cikaracaksin:)

      Sil
  9. harika olmuş bayıldım ellerinize sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
  10. Su kabağından çok şeyler yapıldığını gördüm ama böylesini görmemiştim, şahane olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz farkli olsun dedim aklima bu geldi, yapmak isteyenlere ornek olur umarim:)

      Sil
  11. Ya ama mükemmel ,bu nasıl güzel bir şey olmuş böyle siparişle yapıyormusunuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogumdaki tum urunleri siparis olarak yapiyorum. Fakat su kabagi bana Bursadan geliyor. Eger bir daha gelirse seve seve yaparim.sevgiler

      Sil
  12. Enfes bir Çalışma olmuş. Elinize Sağlık. Nasıl güzel birşey bu! Bravo gözümü alamadım. Hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy coom tesekkur ederim, simardim walla.sevgiler

      Sil
  13. Harika olmuş yaaa bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Çok şeker olmuş elinize sağlık.. Eva dediğiniz nedir?

    YanıtlaSil