22 Mayıs 2014 Perşembe

El Boyaması Kapı süsüm



Milletçe yaşadığımız tüm acılara rağmen hayat akıp gitmeye devam ediyor işte...
Biz rahat koltuklarımızda oturup mutlu yuvalarımızda bu acılara tanık olurken ,bazılarımız için hayat bambaşka yönde rotasını çizdi bile . Artık onlar için hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bu faciayı önlemeye gücümüz yetmedi ama umarım yaraları sarmaya çalışırken başarılı olabiliriz...
Soma'da hayatını kaybeden işçilerimize Allah'tan rahmet yakınlarına sabırlar diliyorum.
Bir türlü yazı yazmaya elim gitmediğinden ancak şu an duygularımı dile getirebiliyorum...


Bize dönecek olursak, uzun zaman önce sipariş olarak aldığım kapı süsünü ancak tamamlayabildim ve sizlerle paylaşıyorum.
Evlerin girişini çok önemserim ben... Kapılarımızı güzelliklerle süslersek içeri de aynı pozitif enerjiyle girdiğimize inanırım. Benim kapımda bir obje ancak bir kaç ay dayanabiliyor. Gelen eşim dostum sağolsunlar beğenip aynısından isteyince paket yapıp gönderiyorum.
Nasıl olsa kendime yaparım diyorum:)

İlk defa boyama tekniğiyle kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalıştım. Umarım beğenilir...
Sevgiyle ,sağlıkla ,huzurla kalın:)




9 yorum:

  1. çok güzel elerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Pembe Kreasyon:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzell olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısın, ev daha kapısından başlar, kapıdan içeri gülümseyerek girmeli insan, kapı önü aydınlık olmalı, neşeli olmalı, sevimli olmalı. Ellerine sağlık, senin kapı süsün hepsini yerine getiriyor işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel anlatmissin:) umarim gittigi eve bu dediklerini getirir.

      Sil
  5. Beğenilmez mi harika olmuş, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel işler yapıyorsun arkadaşım bayıldım bayıldım.birde denediğim diyorsunki kendine haksızlık ediyorsun.çok güzel.bakınca sıcacık duygular uyandırıyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel duygular uyandırmışsam ne mutlu bana,teşekkürler:)

      Sil