Her sene yapmaya niyetlendiğim ve bir sebepten sekteye uğramış domates ve biber soslarımla karşınızda olmanın mutluluğunu yaşamaktayım:)
Süslemeden olur mu ?
Sos yapımını bilenler bilirler de ben asıl domatesleri soymanın püf noktasını vermek istiyorum.
Domatesleri yıkayıp büyükçe bir tencereye dolduruyorsunuz üzerine kaynar su döküp ılıklaşana kadar bekliyorsunuz. Kabukları zar gibi kolayca soyuyorsunuz.
Tam da kavanozları süslerken annem geldi. Bunları görünce" kızım işin mi yok , iki çocukla incik cincik uğraşıyorsun, kavanozların süssüz olsa ayıp mı olur vs.." dedi dediii, bana mutluluklar dileyip (kesin içinden akıl fikir de dilemiştir) gitti.
Bunlar benim molalarım,terapilerim .Beni gerçekten rahatlatıyorlar ve kafamı boşaltmamı sağlıyorlar.
Ne yapayım anneciğim ben de böyleyim işte:)
Dantel kağıt da denilen çay bardağı altlıklarının üzerine peçeteden kestiğim domatesleri ve dekupaj kağıdından biberleri yapıştırdım.Yapımı çok basit sonuç şık. Benden tavsiyesi sizden denemesi...








