bardak altlığı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bardak altlığı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Şubat 2014 Pazartesi

Güllü ve Kelebekli İkramlıklar



Polyestere doyamadım. Güllü tepsiyi nişan yüzüklerini koymak ,istemeye giderken çikolata ile doldurup kız evine götürmek yada benim gibi karşıma koyup izlemek için kullanan arkadaşlarım var.
Hele annelerimiz gibi orta yaşlı hanımlar gördükleri an birer tane edinmek istiyorlar:)
Yaş mevzuuna girdiğim için annem beni öldürmezse diğer modellerle döneceğim:)




Daha önce yayınladığımdan farklı renkte oldular . Bunları da çok sevdim. Şık bir sofrada kendilerini daha güzel gösteriyorlar.



4 Şubat 2014 Salı

Polyester Çalışmalarım




Şubat tatilinin ikinci haftasında, küçük prenses için ayrı büyük prenses için ayrı program yapmaktan günlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Önümüzdeki haftadan itibaren eski düzenimize geri döneceğimiz için mutluyum.





Çay saatleri zevkli geçecek:)


7 Ocak 2014 Salı

Kararsızım:)


Modaya  uyup bu polyesterlere balıklama daldım.
Tüm versiyonlarını beğendim , nasıl kullanacağıma bir türlü karar veremedim.

Sevgili blogger arkadaşım Çilekli Mektubum ,artık sohbet etmekten zevk aldığım ,bir araya geldiğimizde ortak hobimizle ilgili bilgi ve fikir alışverişinde bulunduğum dünya tatlısı bir arkadaşım oldu. Şu bloggerlık o kadar ilginç bir şey ki Çilekli Mektubum ile ilk yüz yüze tanışmamızda bile sanki uzun zamandır tanışıyor gibiydik. Sizlerle o kadar sıcak bir ortamımız var ki gerek paylaşımlarınızla gerek yorumlarınızla beni yakından tanıyor gibisiniz . Ben de sizleri tanıyor olmaktan çok memnunum, iyi ki bu blogu açmışım. Hepinize kucak dolusu sevgiler.




2 Ocak 2014 Perşembe

Hoşgeldin 2014


 Yepyeni yılın sizlere sağlık, mutluluk, huzur, bereket, başarı, aşk  getirmesini dilerim.
 Umarım hepiniz iç yolculuğunuzda kendinizi bulursunuz.

Sevgilerimle.



13 Eylül 2013 Cuma

Kışa Hazırlık


Her sene yapmaya niyetlendiğim ve bir sebepten sekteye uğramış domates ve biber soslarımla   karşınızda olmanın mutluluğunu  yaşamaktayım:)

Süslemeden olur mu ?


Sos yapımını bilenler bilirler de ben asıl domatesleri soymanın püf noktasını vermek istiyorum.
Domatesleri yıkayıp büyükçe bir tencereye dolduruyorsunuz üzerine kaynar su döküp ılıklaşana kadar bekliyorsunuz. Kabukları zar gibi kolayca soyuyorsunuz.

Tam da kavanozları süslerken annem geldi. Bunları görünce" kızım işin mi yok , iki çocukla incik cincik uğraşıyorsun, kavanozların süssüz olsa ayıp mı olur vs.." dedi dediii, bana mutluluklar dileyip (kesin içinden akıl fikir de dilemiştir) gitti.

Bunlar benim molalarım,terapilerim .Beni gerçekten rahatlatıyorlar ve kafamı boşaltmamı sağlıyorlar.
Ne yapayım anneciğim ben de böyleyim işte:)

Dantel kağıt da denilen çay bardağı altlıklarının üzerine peçeteden kestiğim domatesleri ve dekupaj kağıdından biberleri yapıştırdım.Yapımı çok basit sonuç şık. Benden tavsiyesi sizden denemesi...




9 Nisan 2012 Pazartesi

Romantik Bardak Altlıklarım

Bu sabah yağmur var İstanbul'da ...
Bardağın dolu tarafını görmek isterseniz; romantik,dingin ,sessiz sessiz yağan yağmurun cama vuruşu falan filan ...
Eğer İstanbul'da yaşayıp benim gibi evden çıkmak zorundaysanız; trafik çilesi,çamur,kasvetli soğuk bir hava .
Neyse biz ilkini tercih edelim yoksa gün bitmez:))
İşte size bu romantik İstanbul Nisan'ından romantik Paris'e uzanan yeni bitirdiğim bardak altlıklarım
Sevgiler...