2 Ekim 2013 Çarşamba

Taze Kahve'nin Konuğuydum




Sevgili Taze Kahve Bilge'ciğime konuk severliği için teşekkür ederim.
İki Türk kahvesi yaptım, bilgisayar başında karşılıklı içtik ,sohbet ettik :)
Neler mi konuştuk ?


  Craft Annenin Kahvesi :)
Sonn derece ilginçç bir 2013 Eylül'ü yaşayan Tazekahve kahve şeysine katılan yeni kahvecisini tanıtmaktan gurur duyar efemm ! 

Böyle de Spiiillbergg amca  filmi tanıtımı gibi girişler yapmak nerden kaldı bilmiyorum ama seviyorsak napalımm :)

Evet sevgili Evycraft bloğunun sahibi bizimle kahvesini paylaşmış. Şu alttaki fotoya bakar mısınız Allahımm Yarabbim... Kahve olayını törene dönüştürmüş bu hatun nerdeysee :) Bloğunda da birbirinden güzel el işleri mevcut zıplayıp bakın derim ben ;)

İki çocuk annesi ve bankacı hatun kişi bakın kahvesini nasıl içermiş , kendi anlatsın efemm :)





Ben kahvemi her zaman sade,bol köpüklü  ve bakır takımlarımla içmekten hoşlanırım.
Asla yalnızken içemem ,mutlaka eşlik edecek birilerini bulurum .Çünkü kahve sohbetle güzel.
Bilgisayar başında iken ise gravür kahve tercihimdir.(Bakınız ne kadar craft aşkıyla doluyum granül yerine gravür:))) 
Umarım güzel anlatabilmişimdir.
Kucak dolusu Sevgiler :))  Evycraft- 27.09.2013

Sevgili Craft anne ! Çok teşekkürler ederiz sana :) Bakır takımlarla içilen kahveler bana doğu kültürünü anımsattı ve sana Cezayir'li şarkıcıdan bir şarkı hedaaye etmek istedim . Çoğu zaman güne başlama şarkım olarak kendisini ısrarla sabitlediğim  kıpır kıpır bi şarkı bu , sen de seveceksin bunu  bence ;))


Resimdeki kahve takımını eşime bir arkadaşı  Diyarbakır'dan hediye olarak getirdi. Eksik olmasın ...
Ne yalan söyleyeyim eşim ilk getirdiğinde çok otantik bulduğum için özene bözene hazırlanmış kadife kutusuyla birlikte dolaplardan birinin derinliklerine göndermiştim.
Fakat bir kere bunda kahve içmenin zevkine vardığımda vazgeçilmezim oldu. Üstelik tek konuk kendim olduğunda bile ...





8 yorum:

  1. Ben de o kahveye eşlik etme şansına sahip olanlardanım. Evy ile kahvenin keyfi başkadır. Canım çekti içmeye gidiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Cafe Mola seninle de kahve sohbetinin tadına doyum olmaz.
      Üstelik fincanın içindeki tüm telveyi de yediğin için yıkama zahmetine de katlanmadan fincanı yerine kaldırabiliyorum:))

      Sil
  2. Eee bizler ne zaman içiyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir takım. Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim keyif olsun,Takım el yapımı,yapanın çok emeği var belli ki...

      Sil
  4. ne güzel...çok imrendim valla...
    ama çok üzülerek söylüyorum, türk kahvesine karşı çok ağır allerjim var..
    ben de sizlere katılayım, ama sizlere çay içerek eşlik edeyim olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olu tabi Figen Abla...
      Maksat güzel sohbeti kahve bahane,ayrıca ben çayı da çok severim:)

      Sil