31 Ekim 2013 Perşembe

Kanaviçe Kuş Evlerim



Çarpı işini yaparken o kadar sabırsızlanıyorum ki...
Desene başlayıp yarısına geldiğimde , hemen bitmesini ve diğer desene çabucak geçebilmeyi diliyorum.
Kuş evleri bende takıntı halini almaya başladı. Dekupaj desenlerinden sonra kanaviçe desenlerinde de bunları seçmeye devam ediyorum. Bir dönem cupcake kullanıyordum her şeyin üzerinde , sonra ortancalar beni etki alanlarına çekmeye başladılar, şimdi de bu cici şeyler. Sanırım biraz markalar tarafından sunulan ,sanat evlerinin tercih ettiği veya nette gördüğümüz görseller de bunları benimsememizde etkili oluyor.
Tıpkı moda gibi... Sezonda ne veriliyorsa birden o modelleri beğenir ve hatta hiç bir zaman kullanmam dediğimiz renkleri ve parçaları da  severek kullanır oluruz ya...
Sanırım hiç bir zaman değişmeden bende kalacak olan tek unsur vintage tutkum. Tarzımı belirlediği için olsa gerek kolay kolay vazgeçebileceğimi düşünmüyorum.


Her iki görselde görüldüğü üzere ,sizlere en iyi görüntüyü sunabilmek  için tüm imkanlarımı seferber edip bir top model ile anlaştım efendim. Kendisini ikna etmem biraz  zor oldu ,yüzünü eskitmemek adına her yerde görünmeyip sadece özel çekimlerde bulunuyormuş. Sanıyorum çoğunuz, evin ön tarafında bulunan güzel kızdan bahsettiğimi sandı .
Fakat yanılıyorsunuz...
İlk görselde çatının üst kısmında ,ikincide ise uç tarafında bulunan minik uğur böceğinden bahsediyorum. Küçükken parmağımızın ucuna alır bir dilek diler ve "uç uç böceğim ,annem sana terlik pabuç alacak "diyerek  uçurmaya çalışırdık. Ama hep de annemin neden terlik alacağı ve bu küçücük hayvancağızın terlik pabuç ile ne yapacağını merak eder dururdum. Buna rağmen her uğur böceği bulduğumda bu ritüeli uygulardım ve " saçmalık "demek aklıma gelmezdi...
Bir gün kızlarıma da bunu anlattım  ve cevabımı aldım. "Annee ne anlamsız bir tekerleme buuu..."
Nesil farkı bu olsa gerek ...


19 yorum:

  1. Çok cici olmuş işlemeniz, çerçeve de ayrı güzel, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa saçmalık olur mu, eşimle niz bahçede bulduğumuz her uğurböceğine aynı muameleyi yapıyoruz:) Harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. :)) bende söylerdim onu
    bizim nesil daha mı şapşalmış ne :)

    YanıtlaSil
  4. Bu tekerlemeyi bizim nesilde bilmeyen yoktur sanirim sevgili evycraft :) ama simdikilere biraz komik geliyor sanirim.. Kanavice cok cici olmus,ne guzel bitirip cercevelemissin bile..ben de bir cupcake yapiyorum aman allahim..biraz dekirtti beni :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. mini mini evler ne cici olmuş böyle...iyice ısınıyorsun çarpı işine:)) ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. Bu tekerleme benim içinde çok özel ama yeni neslin bunları anlaması biraz zor.Kuş evi,ev figürü benimde vazgeçilmezim sık sık kullanıyorum.İşleme çok güzel,çerçevenin boyasıda harika olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Ben hala uç uç böceğim diyorum, biliyor musunuz ? Elinize sağlık...Keyifli bir paylaşım.

    YanıtlaSil
  9. Kuş evlerini ben de çok seviyorum. Bu minik evler de çok ciciler ve tablo ile nasıl da uyumlu olmuşlar. Kısacası bayıldım :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ben de bayılıyorum bu işlemelere çok beğendim ellerinize sağlık...inşallah en kısa zamanda ben de deneme cesaretini bulurum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. canım, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık tablolarınıza bayıldım çok güzel olmuşlar...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Kanaviçe son zamanlarda benim de tutkum. Sürekli yeni şablonlar arayıp hangisini yapacağıma karar veremiyorum :) Ellerinize sağlık kuş evleri çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mila ,şablon bulsam da vakit dar geliyor bana. Ancak akşamları biraz biraz uğraşabiliyorum ama o bile yetiyor:)

      Sil
  15. merhabalar...tanıştığıma memnun oldum...ellerinize sağlık çok cici şeyler yapmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz,ben de çok sevindim tanıştığımıza sevgiler....

      Sil