10 Ekim 2013 Perşembe

Dantelli Pano




Geçenlerde malzeme almak için Fisun Hanım'a gittiğimde dükkanı gezerken alt taraflardan bir kaç tane ahşap , parkeye benzeyen plakalar buldum. Bir yerlerde değerlendirme düşüncesi ile satın aldım.
Genellikle , gün içinde başka işlerle uğraşırken aklıma değişik fikirler gelir ve malzemelerim zihnimde kendiliğinden bütün oluşturur. Sonrasında beni tutabilene aşk olsun. Hemen hayata geçirmek için çabalamaya başlarım . Aslında sabır ve biraz zamanla olacak türden bir iş yapıyoruz ama ben hemen ortaya çıkarmak ve sizlerle paylaşmak için heyecan duyuyorum :)
Resimdeki pano da çok yoğun olduğum bir dönemde her şeyi bırakıp uğraştığım ,geç vakte kadar çalışıp ancak bitirince rahatladığım işlerden biri oldu...





Nasıl mı yaptım?
Zemini açık renk boyayıp kahverengi yağlı boya ile eskittim.  İplerin geçeceği yerleri belirleyip deldim.  Peçeteleri transfer ettikten sonra inci beyazı boncuk boya ile desenlerin üzerinden geçip kurumaya bıraktım.
Aynı desenden ikinci peçeteleri her birinin üzerine dikkatlice yapıştırdım. Dantelleri de silikon tabancasıyla yapıştırıp duvarıma astım. 
Kısaca dantelin dibine vurdum:))


24 yorum:

  1. Çok şık olmuş eline sağlık. Heves sarınca insanı bir anda bitiyor, yaparken de ayrı mutlu oluyor insan :)

    YanıtlaSil
  2. muhtesem olmus canim ellerine saglik ben cok begendim güle güle kullan canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Gügü ,yine sımsıcak yorumlamışsın:))
      Sevgiler

      Sil
  3. Çok doğru Nebihan, zaman nasıl geçiyor anlayamıyorsun. Beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Ehil Keyif ,teşekkürler...

      Sil
  5. ellerinize sağlık harika çalışmışsınız çok beğendim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sizin calısmalarınızı gordukten sonra merak saldım bu işlere o pecetelerden aradım bulamadım nerden bulabilirim? bi de dekupaj yapmak için ne almam gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mervelil,
      Ne kadar mutlu oldum anlatamam. Peçete için peçete tutkalı,dekupaj yapmak için dekupaj tutkalı gerekiyor. Her türden peçete ile yapabilirsin transferi,marketten aldıkların da buna dahil...

      Sil
    2. ama ben boyle desenli istiyorum bu desenleri nerden alıosunuz ya :) Tamam hobi marketlerde vardır sanırım o tutkallardan cook tesekkur ederim ..Bi etkinlik başlattım herkesi beklerim http://mervelil.blogspot.com/2013/10/hobi-etkinligi-baslasinnn.html

      Sil
  7. Zevkle yapılan iş kendini belli ediyor. Çok zarif olmuş, ellerine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin zarifliğiniz efendim:)
      Teşekkürler

      Sil
  8. çok çok güzel olmuş...emeğine sağlık.. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım ben bu panolara:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş Evy Craft ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Çalışmalarınız ne kadar güzel, elinize sağlık =)

    YanıtlaSil