14 Ekim 2013 Pazartesi

Herkese İyi Bayramlar



Bayram sebebiyle, ailece  küçük çaplı bir seyahate çıkıyoruz. Gezi notları postalarıma yenilerini ekleyecek olmanın heyecanı içindeyim. Bakalım nerelerden fotograflarla döneceğim:)

Yaşadığım yerde, sıkça gittiğim bir alışveriş merkezinin girişinde bu manzarayı görüp bir çocuk gibi sevindim. Size en iyi görüntüleri verebilmek için her yönden onlarca resim çektim. Atık malzemeleri görüp bu kadar hevesle etrafında dönerken beni görenler şaşkınlık içinde bakıyorlardı:)
Fotoğrafların arka planını flulaştırmak için ne kadar uğraşsam da başarılı olamadım ,ben de pes ettim. Bilenler varsa insaniyet namına bilgilendirsinler bu teknoloji özürlü blogger kardeşini:)

Geri Dönüşümün bu kadar yaratıcı bir şekilde vurgulandığını ilk defa gördüm. Emek verip yapanların ellerine sağlık...









5 yorum: