4 Ekim 2013 Cuma

Kedi Temalı Dekupaj Resimleri




İstanbul'da hava öyle soğuk ki ben de tıpkı bir kedi gibi ısınacak yer arıyorum.
Çocukluğumdaki  sobaların sıcaklığı da hiçbir kaloriferde yok doğrusu...
Bugün Dünya Hayvanları Koruma Günü , lütfen bütün hayvanlara karşı daha duyarlı olalım ve çocuklarımıza da onlara şefkatle yaklaşmayı aşılayalım.
Bu şirin kediciklerle neler yapılır neler, şimdiden aklımda bir kaç fikir belirdi bile.
Güle güle kullanın...



















Bu çok masuuuum:)

                                                                                                                  Resimler Netten alıntıdır

14 yorum:

  1. Bence de en tatlısı bu en sondaki prenses, çok güzeeelll

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk baştaki uyuyan kediyi sevdim. Yarım saat önce eve geldim. Kayseri'de de hava çok soğudu.Bir rüzgar varki insanın içine işliyor. Bu resimler içimi ısıttı. :)

    YanıtlaSil
  3. kedi görünce dayanamam çünkü benim evimde baktığım 3.5 aylık erkek bir kedim var. hepsi çok tatlı .. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güzel ,miniciktir o ...
      Sizi de annesi zannedip kalçasını dayayıp uyuyordur:)

      Sil
  4. hepsi çok güzel :) evet nerde o hamam gibi odalar, yanaklarımız sıcaktan kıpkırmızı olurdu, bizimde kedimiz vardı kışın mekanı sobanın enn sıcak yeriydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir evde kedi yaşıyorsa o ev sahibi,diğerleri de misafir olurmuş:)

      Sil
  5. İlk baştaki gibi olmak istiyorum, kıvrılıp sıcacık uyusam. Ama kitapların önündeki de çok mutlu görünüyor :))

    YanıtlaSil
  6. ben de şu an aynen bir kedi gibiyim:))) sıcak yer bulup kıvrılasım var oraya çok fena üşüyorum...belki bir kedim olsa o da gelir ayaklarıma ısıtır beni:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de canım battaniyenin altında tv izlemek istedi şimdi...

      Sil
  7. Ne tatlı şeyler bunlar:) Bu havada en üsttekinin yerinde olmak isterdim...

    YanıtlaSil