Geçenlerde malzeme almak için Fisun Hanım'a gittiğimde dükkanı gezerken alt taraflardan bir kaç tane ahşap , parkeye benzeyen plakalar buldum. Bir yerlerde değerlendirme düşüncesi ile satın aldım.
Genellikle , gün içinde başka işlerle uğraşırken aklıma değişik fikirler gelir ve malzemelerim zihnimde kendiliğinden bütün oluşturur. Sonrasında beni tutabilene aşk olsun. Hemen hayata geçirmek için çabalamaya başlarım . Aslında sabır ve biraz zamanla olacak türden bir iş yapıyoruz ama ben hemen ortaya çıkarmak ve sizlerle paylaşmak için heyecan duyuyorum :)
Resimdeki pano da çok yoğun olduğum bir dönemde her şeyi bırakıp uğraştığım ,geç vakte kadar çalışıp ancak bitirince rahatladığım işlerden biri oldu...
Nasıl mı yaptım?
Zemini açık renk boyayıp kahverengi yağlı boya ile eskittim. İplerin geçeceği yerleri belirleyip deldim. Peçeteleri transfer ettikten sonra inci beyazı boncuk boya ile desenlerin üzerinden geçip kurumaya bıraktım.
Aynı desenden ikinci peçeteleri her birinin üzerine dikkatlice yapıştırdım. Dantelleri de silikon tabancasıyla yapıştırıp duvarıma astım.
Kısaca dantelin dibine vurdum:))