26 Mart 2014 Çarşamba

Ütü Şeklinde Ahşap Dekoratif Kutu



Arkadaşlar çalışırken eşim de ben de takım giydiğimiz için gömlek pantolon , çocuklar olup da okula başladıktan sonra forma ütülemekten helak olmuştum. Evliliğimin ilk yıllarında her parçayı ütülerdim .
Sonra el ütüsü denen harika tekniği keşfettim:)
Şimdilerde ise bir kuru temizleme firmasıyla anlaşıp ütüm ile aramıza mesafe koydum.
Bu kutu bittiğinde, hayatımda ilk defa bir ütü gördüğümde gülümseyip mutlu oldum:)





         Üzerinde mumla eskitme, Hamur kabartma , tamamlama teknikleri kullandım.



İçine kanaviçe iğne ve ipliklerimi koymayı planlıyorum. 
Uzun zamandır elim gitmez oldu çarpı işine...
Bu vesileyle belki eski hevesim geri gelir.









15 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş:) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş, eline sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  3. O kadar güzel olmuş ki ne diyeceğimi bilemedim, harika desem... Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ütü yapmayı sevmeyen bir kişi olaraktan ben bu ütüye bayıldım :))) Vallahi her ütü yapışta bu objeyi karşıma alsam hevesim gelir :) Ellerinize sağlık çok güzel olmuş ..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş. ilk bakışta süslenmiş bir kömür ütüsü gibi görünüyor. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komur utulerinden yenileme ornekleri de cok guzeller :) elinde olan arkadaslara bir fikir olsun.

      Sil
  6. Begenileriniz benim icin cok degerli. Yorumlariniza tesekkur ederim arkadaslar.

    YanıtlaSil
  7. AY BAYILDIM BEN BU KUTUYA:)

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  9. harika bir kompozisyon olmuş canım, ben de ütü yapmaktan nefret edenlerdenim,kaneviçe yapmasamda ütünün gözüme hoş görünmesi için bana da lazım galiba bir tane :D Ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok sempatik olmuş- bir ütü için :) Üstelik ütü yapmaktan farklı bir işlevi var, daha ne olsun :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. hayran kaldım bende bu kutuya.çok şık! sanırım bende bir tek burada görünce gülümsedim ütüye :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş bayıldım bende yapmak istiyorm ama figürleri neden bulabilirim?

    YanıtlaSil