24 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl Yeni Umutlar





Aralık ayının bu günlerinde hepimizi yeni bir yılın telaşı sarar ,yepyeni başlangıçlar yapmayı hedefleriz. Bir çoğumuz kendi ile ilgili kararları büyük bir istikrarla uygulayacağı bu yeni yılı iple çeker.
Kilo verme, iş değiştirme, hayallerine daha fazla eğilme, daha pozitif bir insan olma, çocuklarına daha az kızma, daha planlı programlı olma, sıkıntılı giden ilişkilerine nokta koyma ya da çeki düzen verme gibi...




Ama şu anda bu yılı doyasıya yaşayıp güzelce noktalamayı  unuturuz çoğu zaman. Geçmişe bakmak ,analiz yapmak ,hatalarımızı görmek ,kayıplarımızı anmak pek aklımıza gelmez. Yılbaşı gecesi televizyonda "eski yılda neler olmuş" formatlı programları izlerken şaşırır," ne çok olay geçmiş başımızdan ,ne çabuk unutmuşuz "diye yorumlar yaparız.



2013 yılının bu son günlerinde ben ,önce kendimi sonra da çevremi iyice tahlil edip ,unutulmaması gerekenleri aklıma kazıyıp öyle yeni bir yıla adım atacağım. Bir kaç gün önce yaş aldım da ,bakış açım ve duygu durumum değişti sanırım. Eskiden olsa bunlar aklıma gelmezdi,lay lay lom Evy:))





12 yorum:

  1. aaaaaaa hepsi çok şeker...nerden bulursunuz bu objeleri bilmiyorum içim giderek takip ediyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ama kalpli melekler çok güzeller!

    YanıtlaSil
  3. ay çok şekerler, hepsi birbirinden güzel :))

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuşlar arkadaşım. meleklere bittim. ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. yeni yılda dilerim tüm umutların, beklentilerin, hayallerin gerçek olur. meleklerin sana uğur getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin icin aynisini diliyorum. Mutluluktan sarhos oldugun bir yil olsun:)

      Sil
  6. Hepsi harika, ellerinize sağlık, yeni yıl hepimize, herkese bol şans, sağlık ve mutluluk getirsin, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyorlar:) Ellerinize sağlık.Yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmuşlar ellerinize sağlık :))

    Bende beklerim ♥

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize saglık çok sevimli olmuşlar. Eldiven ve çorapları nasıl yaptığınıza dair detay verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Eldiven çorapları ham olarak kestirip boyayıp üzerine dekupaj yaptım. biraz da tamamlalam ve kabartma da var ,sevgiler

      Sil
    2. Teşekkür ederim .Eldiven ve çizmeleri kestirip üzerlerini boyadım,dekupaj uyguladım .Biraz tamamlama ve kabartma da var ,sevgiler

      Sil