13 Aralık 2013 Cuma

Tilda Aşkı




Bu şirin bebekleri çok seviyorum. Bez olanlarını yapamıyorum bari kendime uydurup böylesini yapayım dedim. Yılbaşı ağacımda neredeyse yer kalmadı. Bütün bu süslerle dolup  devrilmezse iyidir.
Öyle bir çılgınlık ki bir çoğunu kendim yaptığım gibi bir o kadar da satın alıyorum. Ama piyasada o kadar şık ürünler var ki insan dayanamıyor. Her yeni yıl öncesi çocuklarımla alışverişe çıkar ağacımıza her yıl birer adet süs eklemelerini isterim. Beğendiklerini seçerler ve istedikleri dala takarlar. Dolayısıyla ağacımız her geçen yıl biraz daha ağırlaşıyor:)



17 yorum:

  1. Bu tildalar bir şahane bayılıyorum bunlara ellerinize sağlık çok ama çok güzel olmuşlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nehir Hanım,teşekkürler:)
      Mailinizi cevapladım,sevgiler

      Sil
  2. Nasıl yaptığını merak ettim ahşap üzerinemi çalıştınız.Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım ahşap üzerine dekupaj olarak çalıştım. Arkalarında küçük asma yerleri var ,telle veya kurdela ile asılabiliyor.

      Sil
  3. Çok güzeller. Ben de merak ettim, nasıl yaptınız?

    YanıtlaSil
  4. Tilda'ya zaten severim. bu kızlar da çok tatlı olmuşlar. Ahşap Tilda görmemiştim. Ahşabı kendiniz mi kesiyorsunuz? Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Objeleri Kendim tasarladim istedigim kalinlikta ve olcude kestirdim.

      Sil
  5. Merhaba! Blogumu ziyarete gelmişsiniz, iyi ki de gelmişsiniz. Bu sayede bu harika blogu keşfetmemi sağladınız, teşekkür ederim. Çalışmalarınız bir harika, ellerinize sağlık.Tekrar görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar bebekleriniz. Bayıldım doğrusu, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Tilda bez bebeklerin hastasıyım bende ahşap üzerine çalışma da oldukça şık olmuş. ellerine sağlık. yılbaşı ağacına renk getirmiştim eminim.

    YanıtlaSil
  8. bende bayılıyorum bu tildalara, fikrinize sağlık ne güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  9. Büyüsek de içimizde bir çocuk kalıyor, değil mi :))

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize saglik. Cok cici olmuşlar.Ben de bir ay önce kestirdim. Ama zamasizlik tan henüz çalışmadım.Tilda siparislerime ancak yetisebiliyorum. Sizinkiler de cok hoş gerçekten. :)

    YanıtlaSil