Bugünlerde farklı bir teknik üzerinde çalışmaktayım. Uğraşmalı ,detaylı ,sabır isteyen işleri seven arkadaşlara tavsiye ederim. Ortaya çok hoş tasarımlar çıkıyor. Beni bu teknikle tanıştıran sevgili Candan Ersoy'a teşekkürlerimi sunuyorum.
İlk defa denediğim bu pano tam on iki kat kağıttan oluşmakta ...
Her bir resmi oyup düzgünce kağıt ütüsü yapıp kabarık durması için altını destekleyerek dikkatlice üst üste yapıştırıyoruz.
En üste doğru gelirken her seferinde resimden altta kalan kısımları keserek azaltıyoruz.
Derin bir çerçeveye girip parlamayan bir cam takılarak tamamlandı. Çerçevenin kenarlarını, resimle uyumlu olması açısından doğal hali ile bırakıp sadece yağlı boya ile süpürme yaptım.
Bu panoyu karşıma koymuş incelerken çocukken izlediğim Füsun Önal'ın "Kelebekler Özgürdür" oyununu anımsadım. " Sonbahar - kış döneminde yapacaklarım " listeme daha sık tiyatro günleri eklemeliyim. Her şey gönlünüzce olsun.
