İstanbul'da hava öyle soğuk ki ben de tıpkı bir kedi gibi ısınacak yer arıyorum.
Çocukluğumdaki sobaların sıcaklığı da hiçbir kaloriferde yok doğrusu...
Bugün Dünya Hayvanları Koruma Günü , lütfen bütün hayvanlara karşı daha duyarlı olalım ve çocuklarımıza da onlara şefkatle yaklaşmayı aşılayalım.
Bu şirin kediciklerle neler yapılır neler, şimdiden aklımda bir kaç fikir belirdi bile.
Güle güle kullanın...
Bu çok masuuuum:)
Resimler Netten alıntıdır









