Güneşli bir bahar Gününden hepinize selamlar.
Artık canım kapalı ortamlarda durmak istemiyor.
Havalar daha da ısınmadan ,yaparken çok zevk aldığım kokulu taş çalışmalarımı da sizlerle paylaşayım dedim.
Evimin içi miss gibi kokuyor:)
Yaptığım sabun çalışmasından sonra bir de taş yapımını denemek istedim. İkisinin de tadı başkaymış.
İyi ki bu ağaç dallarını toplayıp boyamışım. Ne bulsam üzerine asıyorum:)


