21 Ocak 2014 Salı

Sonunda



Merhaba Sevgili Bloggerlar


Okullar yarı yıl tatiline girmeden önce son bir kaç gün kendimle ilgili işlerimi halletmeye çalışıyorum ki çocuklarımla dolu dolu bir tatil geçirebileyim. Şimdiden program yapmaya başladılar :)



Çok fazla  takı kutusu çalıştım ama açıkçası kutunun  içindeki bölmelerde kolyeler her zaman karışırdı. Bu formu bulunca dolu stoklarıma rağmen dayanamayıp aldım ve hemen gerekli tasarımları yapıp kullanmaya başladım. Gerçekten kullanımı da pek bir rahatmış.
Bana kalacak mı çok merak ediyorum doğrusu:)



Bazen elime malzemeleri  alır,boyar sonra da kaldırırım. Bir türlü aklıma bir şey gelemez , gelenler de içime sinmez.
Geçtiğimiz bir kaç hafta bende durum buydu. Bu işleri zevk için yaptığımızdan istediğimiz zaman bırakıp başka işlere kanalize olup daha sonra dönüş yapabiliyoruz. Fakat ben sık sık üretmeye alışık olduğumdan biraz ara verince huzursuz oluyorum. Hemen tasarlayıp sizlerle paylaşmak istiyorum.
Ben bu işi çoook seviyorum.







8 yorum:

  1. güle güle kullan arkadaşım, gerçekten toparlayıcı olmuş, umarım kızlar sana bırakır:))

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve kullanışlı görünüyor, güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
  3. Canım çok kullanışlı bir objeymiş bu,ellerine sağlık sade ve şık olmuş.İyi günlerde kullan :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş evy bayıldım. güzel günlerde keyifle kullanılsın...

    YanıtlaSil
  5. çok şık bir tasarım olmuş obje de çok kullanışlı olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten kullanışlı görünüyor. Çok da güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Cok ama cok hos olmus. Benim de cekmecede hallac pamugu gibi duruyorlar. Birbirlerinden ayirmaya usendigim icin cogunu kullanmiyorum bile :/ bu askili harika fikir

    YanıtlaSil